نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لوکاکو از یوونتوس دور شد و دوباره اینتر را صدا زد

لوکاکو از یوونتوس دور شد و دوباره اینتر را صدا زد

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت ادعا می کند که روملو لوکاکو اخیرا با اینتر تماس گرفته است تا مذاکرات را از سر بگیرد زیرا یوونتوس در موقعیتی مطمئن برای جذب او نیست.

 

مهاجم 30 ساله بلژیکی در هفته های اخیر تیتر اخبار را به خود اختصاص داده است. نراتزوری هفته ها تلاش کرد تا قرارداد درستی را با چلسی تنظیم کند، اما پس از کشف مکالمات او با یوونتوس، تصمیم گرفتند او را کنار بگذارند.

 

لوکاکو بخشی از پروژه چلسی نیست اما تا زمانی که دوسان ولاهوویچ فروخته نشود نمی تواند به تورین نقل مکان کند و عربستان سعودی را به عنوان تنها مقصد ممکن باقی بگذارد.

 

صفحات دو و سه گاتزتا امروز به تفصیل توضیح می دهد که چگونه این موقعیت لوکاکو را متقاعد کرد که یک گام کوچک به سمت اینتر بردارد، بنابراین در روزهای اخیر او مذاکرات خود را با این باشگاه دوباره آغاز کرد.

 

نراتزوری بلافاصله مذاکرات را متوقف کردند و دیگر علاقه ای به جذب این بازیکن 30 ساله نداشتند. آنها اکنون روی اهداف دیگری مانند آلوارو موراتا از اتلتیکو تمرکز کرده اند.

 

لوکاکو اکنون در موقعیت دشواری قرار گرفته است. چلسی و اینتر او را نمی‌خواهند، یوونتوس نمی‌تواند او را به خدمت بگیرد و او علاقه‌ای به سفر به عربستان سعودی ندارد و آینده‌اش را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

مدیاست نیز مدعی شد که الگری خواهان 100% این بازیکن است ولی تا یووه نتواند ولاهوویچ را بفروشد، عملا خرید لوکاکو امکان پذیر نیست


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: